Zwroty i reklamacje
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie, które możesz pobrać na dole tej strony i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
MAGAZYN:
zeszkła.pl GEMINI Glass
ul. Górnicza 9
44-245 Żory
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. Pamiętaj, że produkt nie może być uszkodzony i zapakowany powinien zostać w pudełko i system zabezpieczeń, w którym został wysłany do Ciebie. Kabiny prysznicowe zwracane powinny być na palecie, na której zostały dostarczone dowolną firmą kurierską.
Należność zostanie zwrócona na wskazany w formularzu nr konta bankowego lub tą samą metodą płatności, która została wybrana przy zakupie.
Nie odbieramy paczek za pobraniem oraz z paczkomatów.
Kontakt z nami ws. zwrotów i reklamacji: 668 177 706 oraz hello@zeszkla.com.pl w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta. Zapraszamy!
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji, który znajdziesz na dole tej strony i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
zeszkła.pl magazyn GEMINI Glass
ul. Górnicza 9
44-245 Żory